zondag 28 februari 2016

Nieuw blog!

Mijn oude blog is spoorloos verdwenen sinds de hack op mijn Google account. Tijd om weer een nieuw blog te maken. Ik hoop hier wekelijks iets te plaatsen over mijn bezigheden. Onder de naam Atelier de Boomhut organiseer ik creatieve cursussen voor kinderen. Daarnaast komen op dit blog ook onderwerpen als natuur, kinderen en zelfmaak projecten aan bod. Zelf heb ik drie kinderen die ik graag in een groene omgeving laat opgroeien. We wonen in een flat in Rotterdam, dus dat was in het begin een uitdaging. Inmiddels weten we de kindvriendelijke groene plekken in de stad te vinden. Daarnaast halen we veel bloemen, planten en natuurlijke materialen in huis. Op deze manier beleven wij de seizoenen van heel dichtbij. Ik deel graag mijn tips en ideeën met jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten